Tuesday, December 09, 2008

Gembirakah aku??

10 Zulhijjah 1429H~~ Aidiladha baru berlalu semalam. Umat islam di seluruh dunia berkumpul di Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Rukun Islam ke - 5. Entah bila aku akan menjejakkan kaki ke sana? InsyaAllah.. dua @ tiga tahun lagi jika Allah beri kesempatan untuk aku hidup di dunia yg fana ini. Selama 3 hari ni kita sebagai umat islam boleh bertakbir & bertahmid. ini yg paling menggembirakan aku.. ntahlah, mmg suka sangat dgn takbir raya [almaklumla.. lahir awal subuh jam 3.17pagi Hari Raya Aidilfitri tahun 197..? rahsia..hehe] Aku bersyukur kerana Allah memberikan rezeki yg banyak bila ramai yg menghantar daging korban di rumah parents me. Dapatlah aku bawa balik ke KL 2 kilo..huhu.. banyak tu.. i just reached KL, arrived about 8.30pm n go straight to the office [ambil keta comelku.. aduh! rinduku padamu.. banget!]
---------
[kisah chenta] nothin' interesting happen lately in my life. its just isam sms n call me back. hmm.. aku serahkn kepada Allah atas hubungan ku dengan isam. Jikalau dia benar2 jodohku, maka kekalkan aku dan jalinkan hubungan yang berlandaskan islam bersamanya. [Setelah penat kita berusaha, bertawakal maka kita harus berserah kepada Allah SWT]

---------------------
allahhu... akbar.. allah..hu akbar.. allah.. hu akbar. La..ilahaillallah...huallah..hu akbar. allah..hu akbar wallilla..ilham...

No comments: