Friday, January 23, 2009

Good & Bad Day

kehidupan seharian: kadang-kadang orang tk tau apa yg kita fikirkan. Adakalanya mereka nmpk pada zahirnya kita gembira, tetapi... dalam diri kita sendiri hanya Allah sahaja yang tahu.. i'm really upset lately dgn my mom, isam, J (Westar).. ntahla..
Anyway, life must go on. Aku tetap menggembirakan hati aku dengan pelbagai aktiviti menarik. Contohnya... dengan hadirnya gadjet yg paling aku nanti2kan - HTC Touchpro. Akhirnya.. aku dapat apa yg aku inginkan selama ni. Kira menda paling gerek la awal tahun 2009. Kalau nk pikir harga, smpai tahun depan la tk beli..huhu. Its ok, ada pro n cons dgn menda2 baru ni. Aku akan cuba blajar n mahirkan diri..yezzzza!!!!!!! alhamdulillah.. rezeki lebih tahun 2009.
Lately, aku sgt sibuk. Start wit pra-bengkel, then fly to K.K n balik smula dgn masalah n kerja2 yg bertimbun. Esok all staf in my office bergerak (konvoi) bersama selama 4 hari 3 mlm - jalan2 cari makan sambil bengkel [kasi pecah smua kepala!!!]. Hampeh btul.. cuti pjg tk bleh nk berfoya2, kena koje jugak.
Smoga kebahagiaan yg aku dapat hari ini akan lebih bertambah. Rezeki yg berlebih2, usaha yg berlipat ganda, kesihatan yang baik, hati yang tenteram dan kehidupan yang mendamaikan. insyaAllah...
"hanya padamu aku berserah, tenangkanlah hati ini dan permudahkanlah segala urusanku.. amin ya rabbal alamin......."

No comments: