Wednesday, April 29, 2009

Increasing Age - Desire or Realize?

Apabila orang sebut pasal "Hari Lahir", setiap orang pasti ada angan2, cita2, berubah kepada lebih baik atau statik dengan perangai lama. Hari ni b'day x-bfren aku USman yang ke... hmm.. either 40 @ 41, aku lupa..hehe. Men: life begins at 40's << betul ke? Entahlah, no komen. Apa yang aku harap, dia akan berubah kepada lebih baik dan bertanggungjawab kepada ALLAH terutamanya. Mungkin ini adalah salah satu sebab aku terpaksa meninggalkan dia hampir 3 tahun yang lalu. He's my Mr. Nice Guy, Mr. Right n everythings. 7 years relationships without nothing. Aku tknk salahkan dia 100%, diri aku sendiri pun byk kekurangan. Tapi tak apa la, aku jenis sedar diri dan tk prnah pun nk tinggi suara sehingga baru-baru ni bila aku tegur sesuatu tentang diri dia, he seems annoying n don't bother me anymore. Even kitaorg dh putus, tapi still contact by call or sms. Hmm..lantaklah. aku malas nk amik tau hal dia lagi, apa yang mampu skrg aku doakan smoga dia bahagia hingga ke akhir hayat.

"Selamat Hari Lahir Usman" ini adalah ucapan hari lahir yang terakhir dari aku..

No comments: