Thursday, April 02, 2009

Perpisahan

11 March 2009 - Berakhirlah satu percintaan... Gara2 isam kantoi dgn me...hehe. Terima kasih ALLAH kerna beri petunjuk, ini yg slalu aku berdoa. Sbb dh malas nk layan perasaan, nk tuduh pun tkde bukti. hmm.. bila dia dh kantoi dgn me, malu la beb.. terus beri sms "can u stop calling me, what is between us finish n better u go on for ur life. wish u all the best".
Alhamdulillah... aku rasa ini lah yg terbaik. Daripada dia berpura2 berlagak baik depan aku, tapi merenyeh-renyeh dgn lain perempuan kt belakang aku. Siap masak2 kan dinner utk perempuan tu kt umah dia lagi.. hampeh btul! ini la perangai lelaki yg tak sedar diri. hmm...lantaklah. Yang penting aku dh tkde apa2 hubungan lagi dengan Isam E. Abd. Karim (he's from Iraq). Kepada smua perempuan2 melayu kt luar tu, jgn la tergoda dgn lelaki ni...kalau tak, naya la hidup kamu..huhu. Tanggung sendiri la..




Kisah chenta baru??? nanti-nantila.. nasib baik aku ada pasang spare part..hehe.. Bijak tak?

No comments: