Wednesday, May 06, 2009

Back for good??

Hati & Perasaan:
Lately ni isam rajin call aku, i just answered it acuh tk acuh je (keras hati la kononnya..). But when i received his call ystrday, dia ajak aku keluar pulak. 'After isya' i will arrived there' katanya. Hmm.. aku layankan je, dh stand-by byk soalan utk dia ni, tk sabar nk jumpa pun yea..rasa mcm nk toreh2 muka dia dgn pisau. Tapi hati ni... sabarlah..
These are few questions yg aku sempat tanya dia:
Q1: y u wanna meet 2nite?
Answer: i miss u
Q2: u already dump me rite?
Answer: i want u back, i miss u
Others questions tk penting, kitaorg cuma bual2 biasa n boleh gelak2 lagi. Aku tk hipokrit, jika dia datang cara baik, aku layan baik la.. Tapi untuk menerima dia balik dlm hidup aku?? it tooks time... dalam hati ni tak ada lagi ruang utk dia. Biarlah Tuhan yg tentukan segalanya.. aku serah pada takdir.

Syahdu:
Bila lagu "Power Of Love" by Celine Dion berkumandang dlm keta, tiba2 isam pegang tangan aku n cakap baik2 je.. Hmm.. muka nmpak ikhlas, tapi dlm hati dia tu, ntahla.. Aku malas betul nk layan perasaan hati yg geram, sakit, menyampah. Perlu ke aku beri peluang sekali lagi utk dia??? Ya Allah... sabarlah hati, berilah petunjuk...

No comments: