Monday, May 11, 2009

Belaian Jiwa

Seindah.. tiada lagi yang ku ingatkan
sayang kau hilang..
menanti.. biar sampai akhir hayatku di dunia ini..

Hati berbisik:
ada kalanya hati ini tak tenang bila diganggu dgn kenangan silam. tapi kalau ikut hati aku yg kejam ni, mmg la mampos aku tak layan lagi. Hmmm.. lelaki ni (isam), tk pernah jemu2 utk mendapatkan kasih sayang aku kembali. Entahlah.. biar dia yg berusaha banyak. dia nk kata aku takde hati ke, hati batu ke, hati ayam ke.. Biar dia belajar dari kesilapan dia sendiri. Bukannya aku jual mahal. Nnti dia takkan hargai betapa berharganya kasih sayang aku sebelum ni. Ingat senang2 ke dapat kat pasar malam. Hmm... layankan je la perangai dia. Lately ni pandai pulak cakap baik2, bual2 kt yahoo messenger - ala romantika di amour..huhu. aku nk tengok, brapa lama dia boleh tahan dgn perangai keras hati aku ni..

Perempuan ni nmpak lembut, tapi hati keras. Ada jgk perempuan yg kasar (mcm aku) tapi hati lembut.. not like sponge la.. mcm kayu sugi tu, nmpak lembut boleh gosok gigi. Tapi padahal, kayu.. keras jugak..hehee.. [aku kena belajar dgn karam singh walia la pasal peribahasa ni)

Yg penting.. aku hepi banget!! Dia mmg tk bleh lepaskan aku, sbb.. aku rasa dlm ramai2 perempuan yg dia kenal, aku yg slalu tkde masalah kot. dan aku pun tak pernah mendatangkan masalah utk dia. Sendiri mau pikir la betapa cool & understanding aku ni. Baru dia sedar agaknya.. 3 bulan hidup tanpa aku..hehe.. Last week i dpt coklat.. lepas ni tk tau la pulak apa. Layankan je la... jgn hipokrit, tunjuk muka garang & jual mahal lagi.. [kereknya aku..huhu]

No comments: