Friday, August 07, 2009

Hari yang gelap..kini sudah terang

di kala aku menulis ini, aku normal. hmm...ntah2 apa2 je la aku merapu.
alhamdulillah.. my mom dh beransur ok. Operation semlm pagi mula jam 7.40am dan dia kuar dr operation room nearly 12.30pm. Bayangkanla betapa kecut perut aku menunggu kt luar bilik tu.. acik dh mula menangis tgk mak. aku tetap kuatkan hati & semangat. doa & zikir je dalam hati..ya Allah, selamatkanlah ibuku. Kuatkan lah semangatnya, kurangkan lah penderitaan kesakitan yg dialaminya... amin ya rabbal alamin.. After operation, dia tk bleh bercakap, angguk2 & geleng2 je.. pity her. Sabarlah mom...zikir banyak2, itu je yg mampu aku cakap dgn dia. Last nite when i'm staying in ward wit her, she's getting better n boleh bual2. Bila awal subuh tadi dia dh mula tersenyum n ketawa sket dgn lawak bodo aku..hehe. Sesi SPA awal pagi, bersihkan diri & massage whole body. Dulu kecik2 mom yg belek aku, smpai la aku besar..sakit. Mak jugakla yg jaga aku. Biarlah sedikit pengorbanan ini dpt membantu mengurangkan kesakitan dia. harap2 ahad ni discharge. then i'm going back to KL..
hmm... aku ngantuk. baru tukar shift dgn acik. sempat masuk utk menulis seketika.
jumpa lagi.
[aku yang.....blurrrrrrrrrrrr..... miss u sayang (isam) muahs!!]

No comments: