Wednesday, July 30, 2008

Gelap Tapi Terang

Hari2 yang gelap kini kembali ceria...
sangat tension semlm dgn prangai 'Mem Besar' kt ofis ni, smuanya nk cepat , kelam kabut. letih aku dibuatnya... tak pasal2 aku menangis mengenangkan nasib diri di rantauan. penat2 perah otak prepare document, bos yg dpt nama.. huh! tkpela.. demi mencari rezeki yg halal, aku ikhlas. cuma bengang la, dlm satu masa disuruh buat itu ini, tk menang tangan beb! last2 aku dok tercongok kat ofis sorang2 smpai jam 11 mlm. letih betul...

*malam tadi isra' & mikraj = 27 Rejab 1429H. teringat k.izan pesan Qiamullail, sempat jugak tgh mlm td solat taubat, ishtiharah & hajat. bila angkat tangan nk solat tasbih telefon berbunyi... terus kensel nk buat..hehe..[teruknya aku!] isam call.. ajak dating!

tunggu bagai nak rak, sedih aku.. dh la kita ni penat, tension, nk berehat.. terpaksa tunggu dia pulak. jadi ke tk nk kuar, hmm.. dh setengah jam baru call balik. hampeh je.. nearly 1am kuar ronda2, itu pun dia dh panic sbb aku dh nangis... [bukan mintak simpati n manja2, tapi tk tau la ari ni aku mmg sensitip sangat]. Actually we're both r really busy with our life, but masing2 cuba untuk luangkan masa antara satu sama lain. Sesi luahan perasaan dgn apa yg brlaku hari semlm. He's loving person, even letih..dia sudi mendengar & menasihat. Membebel tu.. mmg la, he's good in P.R. hmm... harap2 bahagia berpanjangan la.

hmm...sakitnya kepala aku ni, nk balik awal n berehatla.. letih semlm tak hilang lagi. aduh...

No comments: