Thursday, July 24, 2008

Kisah aku dan dia

sibukkah aku? hmm... mmg sibuk pun lately ni n kadang2 saja menyibukkan diri. betul kata nina, blog ni umpama diari tentang apa yg kita lakukan seharian. but i can't commit oneself to this blog almost everyday. watever it is, life must go on even its make us crazy!
~~~~~~~
biarkanlah saja diriku sendirian tanpamu..
biarkanlah aku merindu sekian lama
bukan maksud untuk membisu, sepi tanpa kata
terpisahnya kita kerana mengejar impian..
Mungkinkan bersama, dua jiwa ini
dalam mencari cinta sejati
Mungkinkah segala derita di jiwa
akan terubat kini.. [Anuar Zain]
~~~~~~
bila dgr lagu mendayu2 & lirik yg cukup menenangkan hati & perasaan ni, buat aku rilex (ceh! romantika di amor la plak). malas nk layan perasaan sangat, even hati ni terlalu ingin mendapatkan dia tapi.. aku mesti teruskan jugak dgn apa yg aku tetapkan dlm hati. Jangan call, no sms to him! that's it! tahap kesabaran pun ada hadnya. bila lelaki tk sedar diri ni, kena beri pengajaran sket. biar MJ rindu, biarkan.. biarkan. (tapi rindukah dia pada aku? perasan btul). even dia pun skrg dgn egonya, lantaklah! mcm bagus sgt! ada hati nk ada gfren smpai 3 @ 4 orang tapi tk reti nk beri komitmen atas tanggungjwb yg sedia ada. aku mmg cukup bengang dgn lelaki2 yg mcm ni. malas nk layan dia lagi, biarlah si luncai terjun dgn labu-labunya.. biarkan.. biarkan. aku doakan smoga Allah akan beri petunjuk pada MJ utk berubah ke arah yg lebih baik, amin.
~~~~~~~~~
i'm all out of love,
I'm so lost without you
I know you were right believing for so long
I 'm all out of love
what am I without you
I can't be too late to say that I was so wrong...[Air Supply]
~~~~~~~
whenever we had dating, this song will automatically played in the car. i really love this song n him too. wat special about isam? he's caring, responsible, gorgeous, sumtimes moody (made me piss-off him sumtimes), good advisor, smart, ambitious n romantic. its almost 2 months now n we already known each other, keep on story about our childhood & ourselves. i didn't put much hoping on him, but i'm happy n grateful dat i met my mr right again (after my xbfren spore). he likes domino, i'm crazy about chess. but we still have sumtin dat we could share together -- kaki makan!!! haha... we could drive all da way to Klang, just for seafood. anyway, we both trying our best to accomplished each other.

No comments: